Followers

07 January 2010

Tersekat di Lif!

Huuu...
mengerikan...
menakutkan...
tersekat di lif tingkat 7 keseorangan...
baru lima minit tadi berlaku...

Menekan loceng kecemasan sekuat hati...


TAK ADA ORANG DENGAR KAH???!!!
SAYA TAKUT NIIII...!!!
hanya mampu menyebut nama Allah...

nasib baik ada wira datang menyelamat...
terima kasih pakcik....
terima kasih Allah kerana masih beri aku peluang untuk hidup...
bayangkanlah kalau lif itu jatuh...

Ohh.... nauzubillah...

Terima kasih ya Allah...

P/S: baru lepas kena inject di bahu, sakit sangat-sangat..................... sakit......

8 comments:

izzat89 said...

hola beb??!!!!
astagfirullahal azim!!
naseb baek ko xpape...
klu x..cian aku kehilangan sahabat mcm ko..hek9...
ujian Allah beb...mybe sbg kifarah dosa..sama2lah kita bermuhasabah diri ok...take good care!!
cayang ko!!

cahaya mataku said...

izzat89: thanks beb, skrg pun aku terpikir2 nak naik lif lg ke x...
mengahnya nk naik tangga smpi tgkt 8... tawakal jela.. betul, muhasabah sama2.. mekaseh.. cyg ko jgk :) Nk p sujud syukur.

ain fathihah said...

pengalaman berharga tu!
bkn semua org merasa.

hee

HaImi SuHAiMI said...

fuyooooooo..ada pewira dtng selamat ea???? sipakah dia???

ninim said...

kakak

isk2

Alhamdulillah selamat

kalo tak nanti tak dapat dengar suara PM yang garang dah nanti

cahaya mataku said...

ain fathihah: mmg berharga.. lagi2 masa lif tu terhentak2, mcm dh nk smpi ajal rasanya.. huuuu~

a. halmi suhaimi, sudah tentulah pakcik yg incharge lif, x kan pakcik hospital pulak :)

kak ninim: kalu x, x dptlah jmp 3rd yg hebat lg..

F.Aminurrashidd said...

inject kat bahu jaa.. kalo kat mulut tu lagi laaa.. hahaha..

owh, dulu kat blok dak laki pun tersekat gak, sekat antara dua aras.. seb baek ader pak guard nolong.. huuu

cahaya mataku said...

kalu suntik di mulut x dapatlah bercakap lg, kita bukan sakit gigi pun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...