Followers

15 June 2010

Reminder

 KONDISI: Sebuah mesyuarat non-formal.

Rakan di sebelah pergi ke tandas.

Tiba-tiba lampu telefon bimbitnya berkelip-kelip.

Terpapar di skrin:

REMINDER
BERAK

hah?!!! Apa kes? Berak pun mahu reminder kah?
p/s: mandi perlu ada reminder tak?

6 comments:

nizamsani said...

takut terlepas dalam seluar barangkali.hehe.

SamanthA said...

Hahaha! Kelakar wo ni kak nura! HAHAHAHA! :D

Cahaya Mataku said...

en. nizamsani: mungkin itu rutin mingguannya, maka harus hormati cara dia, kan? Cuma agak pelik sbb x pernah dibuat org :)

sam: mmg lawak, berdekah2 akak baca reminder tu..

MENJEJAK DEWASA~ said...

mendajal org~

Cahaya Mataku said...

menjejak dewasa: awak pun berdekah2 bila tahu cite tu kan? at least bukan sy yg sebarkan cite tu kat org. Dlm blog ni, sy tak sebut namanya, maka tidak dikira mengaibkan dia.

SEKADAR CORETAN KEHIDUPAN

NiRzAHaMiZaH said...

ahahaha...sgt mengelikan organ hati....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...