Followers

11 October 2010

Kak Eda, saya jawab yek.

Salamunalaik semua. Sebenarnya kan, saya malas nak jawab tag blogger lain: dan ada beberapa tag yang telah saya abaikan. Tapi, oleh sebab Kak Eda ni baik bangat dengan saya, maka saya jawab jugak ye kak. Hehe. Maaf lambat. Abg Fawiz n Kak Aini pun tak jawab, huh.


1) Ada rahsia kecantikan tak?
- Langsung tak ada kak. Betul tak tipu. Apa pun, kalau sentiasa dalam wuduk, kan seronok.


2. Bagi anda, siapa paling hensem dalam kumpulan SUJU?
Siwon! Huish. Bukan hensem je kak. Kih3. Gentleman bangat.


3. Siapa BFF anda?
Ramai. Antaranya Izzati, Syuhada, Zurin, Fatin, Dayah, Ain. Akak kenal diaorang?


4. Siapa idola anda?
Sejak kecil lagi saya tak pernah ada idola kak. Mengikut acuan diri. Namun, sebaik2 ikutan itu ialah Muhammad kekasih Allah.


5. Moto hidup anda?
Berani kerana benar, takut kerana salah.


6. Harus tagkan kepada blogger yg anda sayang & suka. Min 8 orang :
Tak mahu lah. Sekarang semua orang tengah bz. Tapi kalau ada pembaca yang rajin, silalah jawab ya :")

Apa pun, terima kasih yea Kak Eda. 
Thanks Kak Eda. Jangan la selalu kacau saya, malu taw. Ahaks.

Daa~

2 comments:

~LaDaYaNa~ said...

nora, mekasih sbb sudi gak jwb tag nie kan wlaupun kamu bz bangat..hiksss..amboi bkn takat ensem je ea, malah gentleman???..kamu dh mengenali die scra dkt ke??..hehe..suke moto hidup nora~~BERANI KERANA BENAR,TAKUT KERANA SALAH~~..=))

Cahaya Mataku said...

kak eda: siwon tu jiran sy. huk3 slandering~
hm, kadang2 ada juga org yang salah tapi dia tak takot pun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...