Followers

06 January 2010

+Hujah Serang Balas>>ADik iTU+

Adik itu berkata tentang kakak.

baru hari ini kakak tahu,

adik itu suka kawan dengan kakak.

kakak fikir adik itu bosan berkawan dgn kakak,

kerana kakak mmg membosankan orangnya.

rupa2nya adik itu tidak anggap begitu.

syukurlah.

adik itu,

nampak sombong.

kakak takut nak tegur.

adik itu dan kawan2nya sgt motif,

juga berhati sensitif.

adik itu peminat susu dutch lady perisa strawberi yg tegar,

sehingga menyebabkan dia bermulut lahar.

bila ketawa berdegar-degar,

selalu jg khusyuk mendengar.

adik itu,

kakak ini doakan,

agar dia menjadi lelaki sejati,

penuh dengan iman dan ilmu di dada,

sebagaimana adik memimpin mathurat selalunya.

terima kasih,

ADIK ITU.

P/S: adik, kakak nak cari suami mcm abg askarlah :)

10 comments:

F.Aminurrashidd said...

mcm askar.. ha.. abang johan.. hahahaha... sesuaii

ninim said...

hehehehe

suker la tu ada dua entri mengenai kakak

cahaya mataku said...

F.Aminurrashidd: hahaha, c abg johan ituh palapes, bukan askar sejati, celup2 sajaa... hehehe.. lagipun i lg tinggi drpd dia okay, hihi abg joe plis plis plis, kamu jgn marah (sambil menyanyi, heh) :)

kak ninim: whOa... nanti abg fawiz marah sudaa... pasni kak aini kene wat entri pasal dia pulak.. 'si fawiz yg kepakcikkan', hihi gurauan sekaki2 :)

F.Aminurrashidd said...

Si Fawez ke BAPA an laa.. sebab berkawan ngan si Fawez ni jugak memang membuseen kaan.. hahaha..

Ayoo, Sentap si Johan meh.. ni mesti ader calon UPNM nieh.. hahaha =P

izzat89 said...

ehem2!!!!!
nora aku sakit tekak tibe2la..
huhuu

cahaya mataku said...

izzat89: ngeh2 gurauan semata2 atie...

MENJEJAK DEWASA~ said...

moga persahabatan kita ke akhirnya!!...
ai...
slama ni xcukup sejati ke??
hahaahah

izzat89 said...

ok...baekla cik nora..
aku caye...heee...

cahaya mataku said...

amir: sejati sangattt... mcm kayu jati tuuu... :) kalau ada yg x setuju dgn entri 2 abaikan je ye :)

izzat89: tq beb.

izzat89 said...

laaaa...awatnya cik nora..
bukanke kita serupa..
hehehe....ape2 hal update ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...