Followers

30 January 2010

Ter'influence' sudah...

Kadang-kadang dalam hidup ini, kita sangat terpengaruh dengan orang lain.
Mahu berpenampilan seperti dia,
Mahu berbicara seperti dia,
Mahu berfikir seperti dia,
Semuanya seperti dia.

Namun ada kalanya, kita pula yg sgt memberi pengaruh dlm hidup org lain.

Seperti Kak Aini..

Kak Aini akan melihat kelebihan semua orang daripada pelbagai sudut.
Gabungkannya menjadi satu.
Katanya supaya menjadi lebih baik.

Rakan-rakan yg tidak begitu rapat dengannya juga merasai apa yg sy rasakan...
Bait kata Kak Aini pun mereka ingat. Antaranya...

Ishk tak payahlah tgk sekuel filem Lu Fikirlah Sendiri. Kata Kak Aini membazir jek, dahlah kena bayar, kena fikir sendiri pulak tu!

Sewaktu jalan beramai-ramai: Eh Kak Aini kata jalan mengikut ketinggian!
Eh Kak Aini, eh kak aini, eh kak aini... Kak Aini sokmo...

TERIMA KASIH KERANA MEMBAWA PELANGI INDAH DLM PERSAHABATAN KAMI.

WE KAK AINI

P/S: Cikgu kaunseling kannnn.....?

8 comments:

ninim said...

hehehe
ok2..tiber rasa gembira
huhuhuhu
thanks
TISU

handhalah ibnu kamil said...

OH NORA.

KAK AINI JE KE?

psst : motif tulis dalam huruf besar. :)

F.Aminurrashidd said...

isk isk isk, junior KASIH tak sokong aktiviti Persatuan x per..

jangan terpengaruh dik... awk tu junior BM.. sokongilah aktiviti persatuan kita.. apalah guna persatuan tanpa ahli yang menyokong yerr...

persatuan itu.. ibarat nak hidup xder penyendal dari ahli, nak bubar tak boleh pulak.

SO, tiket film sememangnyer lagho lagi tak terjual itu buang jer lam tong sampah kaaaan...

handhalah ibnu kamil said...

apa maksud ko pawiz??

junior KASIH?
aku kompius di situ.

si Aini mmg suka menongkah arus.
hahaha.

ain fathihah said...

quote Kak Eni

"Semoga adik2 semua cepat besar terutama dak ain kechik"..

ameenn..

sayang hang jugak, Kak busuk

ninim said...

handhalah :

hohoho..bunyi2 kejelesan itu kedengaran

F.Aminurashid :
apalah salah sekadar membuat keras kepala sikit..kalo semua dengar kata jer..tak best


ain fathihah

sayang kamu jugak adik yang lagi bucuk

nadianarzaray said...

hahahah...to abu : x abis2 nk usik aini..

to pawes :camner filem lu pikirlah sendiri?? kna fikir x???

to ain: adik yg slalu sbuk g jalan2..

F.Aminurrashidd said...

kak Nad: Sayer jawab lam entry terbaru nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...