Followers

23 August 2010

Bukan Retorik

Awal Subuh 14 Ramadan, abang kandung yang saya rindui menghantar mesej yang agak pelik. Bertanya itu ini, mahu akan kepastian. Hihi, sejak bila saya ada abang? Buat-buat macam ada lah ya!


Kemudian dia meminta saya untuk 'go on menyayanginya'. nya itu merujuk kepada seseorang yang dot dot dot ;)


Katanya, manfaatkanlah kasih sayang yang diberi Tuhan. Adam perlukan Hawa untuk bikin hidup ceria, katanya lagi. 'Hawa' itu aku kah?


::: Perjalanan masih jauh, bro. Doakan kami baik-baik sahaja. Dugaan mencabar menunggu di sana sini. Moga bahagia itu ada, biar tak ditakdir bersama. Cewah...! :') Semoga abang kandung saya juga cepat bertemu jodohnya, tak sabar menyambut kakak ipar!
Uzair Nazir Mohd Khidzir: betul ke ejaan ni? :")
p/s: Pantas benar masa berlalu, tak terkejar rasanya. 

2 comments:

namakucahaya said...

Erm..saya pun begitu..doakan agar kamu juga teus menyayanginya~
Semoga ALLAH rahmati kalian~

Muhammad Uzair Nazir bin Mohd. Hidzir
~ blog ilmiah saya ~

buzzy said...

abgkandung?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...