Followers

25 December 2011

Limau yang memalukan

Bentar tadi. Nenek saudara datang ke rumah.

"Nora, nenek nak minta limau nipis."

"Oh, kejap ye nek! Kita ambilkan!"

Konfiden je aku, ambil plastik di dapur, dan terus petik limau di pokok depan rumah tu. Bersungguh-sungguh.
Nenek datang dekat.
"Nak, tu limau kasturi. Bukan limau nipis"
"Ooooh erk? Heheheheee (malunya weiii!). Oh kita saja je petik limau ni dulu, pasni baru nak petik limau nipis. Heeee"

Dush3x. Ketok kepala ke dinding.

Dah dah, aku nak jalan keliling rumah, belajar semua nama pokok limau yang ado! (-__-")
Kot-kot terjumpa limau bali!

2 comments:

nizamsani said...

dah dekat dah tu.hehe.

Nuraini Munawar said...

So then, taklah malu sangat kalau tersilap. Tp kalau tak dapat bezakan limau bali dgn limau lain, kira kes parah tu bos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...