Followers

22 December 2011

Nasib Pendrive

Beberapa tahun lepas, saya hilang pendrive. Cari-cari tak jumpa. Beli pendrive baru.

Tiba-tiba suatu hari ternampak pendrive yang hilang tu tergantung di beg sekolah adik saya.

Saya: Aim! Kenapa pendrive kakak ada kat sini?
Aim: Apa nama dia kak? Adik ingatkan tu key-chain.
Saya: Fine...... T_T (Sabar!)

** Pendrive tu dah rosak sebab beg sekolah tu pernah kena hujan. Reda.

Tadi kemas-kemas bilik, terjumpa pendrive/keychain tu.
Saya: Aim! Akak jumpa ni! (Sambil angkat tangan tinggi-tinggi, memegang pendrive)
Aim: Apa tu kak?
Saya: Key-chain! :)

5 comments:

Anonymous said...

:)

nizamsani said...

nasib baiklah kakak banyak duit.

Nuraini Munawar said...

beli keychain kat luar negara pun tak semahal harga pendrive ! =)

ain fathihah said...

Saya: Aim! Kenapa pendrive kakak ada kat sini?
Aim: Apa nama dia kak? Adik ingatkan tu key-chain.
Saya: Fine...... T_T (Sabar!)


arghhh, tergolek aku gelak. haha

Nuraini Munawar said...

Ain: Muka dia sangat inesen masa tu, aku tak sampai hati nak marah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...